Janine Bucher. Cabraboc

Com comença la seva relació amb la gastronomia?
Sóc dissenyadora gràfica i tenc la meva empresa de disseny. Treballem des de fa més de 25 anys per a empreses del sector de begudes i alimentació en la creació de marques, etiquetes i envasos (branding i embalatge). Com és natural, quan et mous en aquest món, estàs al corrent de les novetats que surten al mercat, conèixer les tendències de consum, visitar Cocktail Bars, restaurants, etc.

Què és “Esperit de Mallorca”?
Esperit de Mallorca és la realització d’una idea que ens rondava ja pel cap, a mi i els meus socis, des de feia temps. Si som capaços de crear marques i productes d’èxit per a uns altres, per què no ho farem per a nosaltres. Durant tots aquests anys d’experiència hem anat coneixent a nombroses empreses i proveïdors que ens han estat molt útils per a arrencar amb èxit en aquest nou projecte. Des de l’ampolla, l’etiqueta, l’elaboració i embotellat fins a la distribució, etc.

Quan i per què neix “Cabraboc”?
Cabraboc és la nostra marca comercial registrada. La idea “Cabraboc” neix de l’entorn en el qual visc, la Tramuntana. Visc a Sóller des de fa més de 30 anys i sempre m’ha fascinat aquesta “illa” dins de l’illa que és la Serra de Tramuntana, la seva naturalesa, el seu paisatge i la seva fauna. La cabra autòctona mallorquina ens va semblar l’animal ideal per a representar el caràcter que vol transmetre la nostra marca de licors: força, personalitat i autenticitat.

Com ha evolucionat en aquests últims anys?
Estem molt contents de l’evolució de les nostres vendes i de l’acceptació que està tenint entre els consumidors. Hem anat creixent poc a poc, augmentant la nostra gamma de productes. Ara mateix tenim 9 productes en el mercat. Igualment, s’exporten ja a alguns mercats europeus com l’alemany o el suec. Més informació: www.esperitdemallorca.com i www.cabraboc.com